woensdag 20 februari 2013

Engelse vertaling/English translation


Omdat het mij helaas nog steeds niet is gelukt om een werkende vertaalknop op mijn blog te plaatsen en omdat ik wel diverse verzoeken hiertoe heb gehad, heb ik besloten om de ingekorte tekst van mijn blogpostjes tevens in het Engels in mijn blog op te nemen.
De Engelse tekst zal altijd cursief worden geplaatst onder de Nederlandse tekst.

Because unfortunately I still fail to have a working translation button on my blog and because I have had several requests to do so, I have decided to include an abbreviated English translation in my blog posts.

The English text will always be placed in italics under the Dutch text.
For my foreign readers: if you use your right mouse button anywhere on my blog, you get a translation function in the pop-up menu (at least I get this function if I want to translate foreign pages).


2 opmerkingen:

  1. Jammer dat het je niet gelukt is met de knop.
    Ik weet het ook niet, anders had je wel een berichtje van me gehad.
    Maar deze vertaling werkt volgens mij ook. Het is alleen voor jouw een hoop werk.

    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you so very much!! Love to read your blog!! :)

    BeantwoordenVerwijderen