dinsdag 17 december 2013

Kerstversiering

Het is lang geleden dat ik op mijn blog heb geschreven. Privé omstandigheden hebben ervoor gezorgd, dat ik geen zin of inspiratie had om te borduren of kaarten te maken. Nu mijn leven weer een klein beetje in rustiger vaarwater is gekomen, ga ik weer met volle zin en goede moed verder met het maken van leuke dingen!

Soms koop je dingen die je leuk vind, maar die net iets missen. Zo kocht ik vorig jaar sterversieringen voor in de kerstboom, waarvan ik tijdens het kopen al wist dat ik ze zou gaan opleuken. Ik had thuis nog wat poëzieplaatjes liggen en de takjes die mijn kunstkerstboom verliest, bewaar ik ook altijd (je weet nooit waarvoor het van pas komt!).

Zo heb ik van deze onderdelen:


Deze kerstversiering gemaakt:


Nét even leuker dan de originele sterretjes, die toch wel wat kaal waren! En ze passen perfect in de kerstkrans met rood/witte versiering die we vorig jaar ná de kerst met 40% korting van de cadeaubonnen hebben gekocht die we (in plaats van een kerstpakket) op het werk hadden gekregen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten