donderdag 1 december 2016

Star Trek Tribbles kerstbal

Dit idee komt niet van mijzelf, maar ben ik op Pinterest tegengekomen. Als Trekkie (= Star Trek fan) zijnde, kon ik het natuurlijk niet nalaten om dit na te maken!

De kerstballen had ik nog liggen, ik heb ze ooit als kerstcadeautje gekregen waarna ze in een la zijn verdwenen. Volgens mij kun je ze bij de Blokker of de Xenos wel kopen. Het plaatje heb ik van internet gedownload en de “Tribbles” heb ik bij de Action gekocht.

Het is erg moeilijk om ze goed op de foto te zetten, want alle ramen weerspiegelen in de ballen. Als ik de rolgordijnen dicht doe, is het te donker om een foto te maken, dus het moet maar zo.

Ik vind ze erg grappig geworden en ze zullen mooi staan in onze kerstkrans, waarin alleen eigengemaakte creaties hangen. Zondag gaan we hier alles in kerststemming brengen!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten