donderdag 28 juni 2018

Zentangle uitdaging en ATC kaartjes

Ik zit de laatste week een beetje in een creatief dipje. Ik heb niet veel gemaakt, dus ik laat nog een paar Zentangles zien die ik vergeten was hier te showen.

Op Facebook ben ik lid van een Zentangle groep en daar hebben ze ongeveer elke twee á 3 weken een uitdaging. 
De eerste uitdaging was een string met de letter M (omdat we in mei begonnen) en  2 verplichte tangles: Mei & Myko. De overige tangles mochten we zelf uitkiezen. Dit is mijn bijdrage geworden:


De tweede uitdaging was een string met 2 rechte lijnen en 2 lijnen met een krul er in en we moesten in elk geval Bunzo óf Zinger gebruiken. Ik heb ze beide gebruikt, de andere tangles waren weer vrije keus.


De derde uitdaging was een driehoekige tile met in ieder geval 1 hartjes tangle en we moesten wat rode of roze accenten toevoegen. Ik ben zelf niet zo'n liefhebber van gekleurde zentangles, daarom heb ik het een  beetje rustig gehouden met het toegevoegde rood.


En verder heb ik nog 2 ATC kaartjes gemaakt. Ik heb een aantal achtergrond kaartjes gemaakt op een nogal lelijke (felle) roze kleur voorgesneden kaartje. Daarop heb ik met mod podge een wit servet gekreukeld geplakt. Door het wit werd het roze flink getemperd, maar het scheen nog wel door het servet heen.Daarna heb ik met dylusions inkt sprays wat kleuren aangebracht. 

Op de eerste heb ik een collage gemaakt van plaatjes uit een tijdschrift. Dit is totaal niet mijn stijl en ik twijfelde er dan ook erg over, maar ik kreeg veel positieve reacties. Het leukste was nog wel dat ik van tevoren dacht "als deze geruild wordt, dan is het waarschijnlijk aan ..." en dat klopte ook!


Op het tweede kaartje heb ik nog een stempel gezet. Daarna heb ik de Joy Crafts Mon Ami mal Unicorn Lily gemaakt, die ik gekleurd heb met waterverf stiften. Rondom het kaartje heb ik met goudkleurige gel pen een randje gemaakt.


Als jij ATC kaartjes maken en ruilen ook leuk vindt, dan kun je lid worden van mijn Facebook groep, de link staat bovenaan in de rechter kantlijn.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten