dinsdag 16 juli 2019

Hippo Birdie verjaardagskaart, babykaart en Indiana Jones kaart + ATC

Voor de verjaardag van mijn man heb ik met de Lawn Fawn Magic Picture Changer die met de add-on én de stempel set Year Four (Hippo Birdy) deze kaart gemaakt.
Als ik nog een keer zo'n kaart maak gebruik ik iets steviger papier, want het schuifje bij deze heeft de neiging om dubbel te klappen waardoor het plaatje niet meer zo gemakkelijk schuift.

Hippo Bird birthday card



Voor de geboorte van de nieuwste aanwinst in onze familie heb ik met de stempelset "Wish Upon a Star" van Mama Elephant dit kaartje gemaakt.
De achtergrond is parelmoer donkerblauw papier waar ik witte en goudkleurige verfspetters op heb aangebracht en wat pailletjes van sterren.
Het maantje bungelt aan een doorzichtig nylon draadje.

Bunny in moon card


Van Kindred Stamps had ik de leuke stempelset "Treasure Hunter" gekocht.
Ik had nog heel oud achtergrondpapier met Egyptische hiërogliefen liggen én een borduurpatroon voor op papier van piramides. Daar heb ik deze kaart en ATC van gemaakt:

Indiana Jones Egypt Hieroglyph card

Indiana Jones Egypt Hieroglyph ATC (Artist Trading Card)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten