dinsdag 23 juni 2020

Stop ik met dit blog?

In juli 2020 komt er een nieuwe interface voor Blogspot.
Aangezien ik niet zo heel erg handig ben met computers en ik bang ben dat ik het hier straks te ingewikkeld ga vinden, is de kans groot dat ik besluit met dit blog te stoppen.

Uiteraard blijft dit blog gewoon in de lucht, dus dat is in elk geval als naslagwerk (ook voor mijzelf 😊) gewoon altijd nog te raadplegen.
Maar mocht nou blijken dat ik niet overweg kan met die nieuwe interface, dan zijn mijn dagen als blogger hier geteld.

Natuurlijk hoop ik dat het allemaal meevalt en dat ik hier straks gewoon lekker door kan blijven bloggen, maar mocht dat niet het geval zijn, dan wil ik iedereen bedanken voor jullie bezoekjes hier en ik hoop jullie elders misschien terug te zien! Ik ben in elk geval op Instagram te vinden, de link staat hier rechtsboven in de kantlijn.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Kirsten, Het is niet moeilijk hoor om het te veranderen. Het wijst zich vanzelf. Ik heb voor mijn vakantie ook mij blog weer nieuw leven ingeblazen. Bijna niemand leest het, maar ik doe het toch voor mijzelf. http://laurasfrutselblog.blogspot.com/ Ik maak zoveel en dan vind ik het toch leuk om het te plaatsen. Ik hoop dat je hier blijft bloggen en anders volg ik je gewoon op FB. (ik heb mij al aangemeld). Fijn weekend. Groetjes Laura (FB naam Kim de Lange)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Laura, bedankt voor je reactie! Fijn om te horen dat het zich allemaal vanzelf wijst. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar mocht ik vragen hebben, dan weet ik je te vinden πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„

      Verwijderen