dinsdag 7 juli 2020

Superhelden, kameleon en flamingo ATC, ATC postzegel en Star Trek swap en Bird Crazy verjaardagskaart

Omdat ik het steeds uitstel om op mijn blog te schrijven, omdat ik niet weet hoe lang ik hier nog mijn creaties blijf tonen (zie het bericht van 23 juni), heb ik een aantal kaartjes opgespaard, die ik jullie toch nog maar laat zien, omdat de aanpassingen aan de interface zijn uitgesteld. Zo lang het nog kan, laat ik lekker hier alles nog zien!

Om te beginnen 3 kaartjes voor de postzegel swap op mijn groep (de link staat hier rechts bovenaan in de kantlijn). Van ouderwetse poëzieplaatjes heb ik de hoofdjes vervangen door een postzegel van de Spaanse koning.

Postzegel/postage stamp ATC (Artist Trading Card)


En voor een uitdaging op mijn ATC groep moesten we iets maken met "vliegen". Ik heb daar deze superhelden kaartjes voor gemaakt ("Caped Cuties" van Clearly Besotted Stamps)

Superhelden/superheroes ATC (Artist Trading Card)

Voor de verjaardag van mijn man heb ik de Bird Crazy set gebruikt van Tim Holtz. Ik vind deze vogels geweldig, je kunt er zo veel kanten mee op en ze lekker gekke kleurtjes geven:

Bird Crazy verjaardagskaart/birthdaycard

En voor een Star Trek swap op een Fandom ATC groep, heb ik deze serie kaartjes gemaakt met de stempel sets "Space Explorers" en "The Next Space Explorers" van Kindred Stamps 

Star Trek ATC (Artist Trading Card)

Voor de kettingenvelop op mijn ATC groep (waarbij er 3 kaartjes naar de volgende worden gestuurd, die er één mag uit nemen en er één voor terug stopt en hem ook weer doorstuurt. Aan het einde van de rit komt hij terug bij degene die begonnen is) heb ik deze kameleon gemaakt en omdat ik toch met die stempelset ("Jungle 2" van Craft Emotion) bezig was, heb ik ook nog een flamingo gemaakt:

Kameleon en Flamingo ATC (Artist Trading Card)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten