donderdag 16 augustus 2018

ATC Recycle swap

Een van mijn leden op de ATC groep had een recycle swap georganiseerd.

We moesten 3 ATC's maken van materiaal wat normaal gesproken in de papierbak of kliko verdwijnt. Dus geen gekocht materiaal en ook geen washi. Wel mocht je washi van een ontvangen envelop afpeuteren.

Dit zijn mijn 3 kaartjes geworden:


De paarse strepen op het achtergrondje met de vlinders zijn "left over" stickerrandjes van mijn adres etiketten. De ronde vlinder is een stempel die op een ontvangen envelop zat en de andere vlinder had ik ooit als goodie gekregen en zou in de papierbak zijn beland omdat dit niet mijn stijl vlinders is.

Het middelste kaartje is gemaakt met golfkarton van een verpakking waar een douchekapje in heeft gezeten dat ik ooit bij een hotel heb meegenomen. Het plaatje van de molen is de achterzijde van een internationaal postzegelvel. Het zwarte touwtje zat aan een label in een kledingstuk.

Het rechter kaartje is ook van hetzelfde golfkarton gemaakt. Het clipje met het vogeltje zat aan hetzelfde label als het zwarte touwtje. Het plaatje is van de achterkant van een ansichtkaarten boekje en zou anders ook in de papierbak zijn verdwenen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten