donderdag 23 mei 2024

“Seekers of Sweetness” Zentangle tutorial, een pagina in mijn journal én twee tiles

Ik ben bezig met een borduurwerkje voor de kerst en die krijgen jullie uiteraard nog te zien, maar pas tegen de feestdagen. Ik heb ook al een ander borduurwerkje af voor de kerst, die houden jullie dus ook nog tegoed.

Wat ik wel kan laten zien is deze "No Mistakes" pagina in mijn journal:
Dit is naar aanleiding van Zentangle Project Pack no. 6 Day 1 en omdat de opdracht voor vorige maand in het kader van het 20-jarige bestaan ook "No Mistakes" was. Ik heb een deel van de pagina in mijn journal zwart gemaakt met een permanent marker en daar overheen getekend met een witte gellyroll.

Verder heb ik weer een YouTube tutorial (klik) gevolgd van Tangledyogi333 en dat heeft deze phi tile (12,7 x 7,9 cm) opgeleverd:
En ook deze tile is door Tangledyogi op Instagram in het zonnetje gezet 😊:
Verder heb ik deze gemaakt naar aanleiding van een wekelijkse prompt op de Facebook groep “Today’s Tangles: Keeping it classic” (klik):



Geen opmerkingen:

Een reactie posten