dinsdag 2 april 2019

Bird Crazy, Ocean Life en Alien ATC kaartjes voor ArtSpecially Event

Op 13 en 14 april vind het Art Specially Event in Nijkerk plaats. Ik ga daar dit jaar voor het eerst heen. Omdat daar ook een mogelijkheid is om ATC kaarten te ruilen, ben ik bezig met het maken van een voorraadje.

Om te beginnen deze serie met de Crazy Birds van Tim Holtz (midden onder heb ik voor een andere gelegenheid gemaakt en wordt dus niet geruild. De balonnen hebben een echt koordje). Een paar hebben golfkarton uit de Lu crackers verpakking als achtergrond. Alles is gekleurd met Dylusions Ink Spray. Het toverstokje is een cocktailprikker met hot glue. Verder wat stencils gebruikt en heat embossing.

Tim Holtz Crazy Birds ATC

En verder deze serie met de leuke "Ocean" stempels van Craft Emotions en een paar van de Action (zeepaardje en "kussende" vis). Bij de kussende vis en de kwallen heb ik wat borduurgaren geplakt. Het zand is een stukje heel fijn schuurpapier. Verder nog wat pailletjes en Nuvo Pearl drops. De kleuren zijn in het echt veel sprekender en ik heb glitter spray gebruikt wat je op de foto niet ziet, maar ik heb altijd moeite om mooie foto's te maken. 
Wie tips heeft voor mooiere foto's mag die in de reacties doorgeven 😊.

Ocean Life ATC

En dan deze serie met Lawn Fawn "Beam me Up" stempels. De beam is een stukje vellum:

Lawn Fawn Beam me Up / Alien ATC

Daarna heb ik nog wat simpele kaartjes gemaakt. 
De konijnen zijn Lavinia stempels, maar wat een rot stempels zijn dat zeg (hoe prachtig ze ook zijn)! Ze zijn zó verschrikkelijk plakkerig, dat het papier kapot scheurde omdat de stempel er aan bleef plakken. Met andere stempels en hetzelfde papier (zie elfje rechts onder) heb ik er geen last van. Ik heb de stempel dus deels met een zwarte viltstift in moeten kleuren:

Lavinia Rabbit and Fairy ATC

Rabbit ATC



Geen opmerkingen:

Een reactie posten