zondag 21 april 2019

Pasen ATC en Paaskaarten swap

Voor de Pasen swap op mijn Facebook ATC groep heb ik deze 3 eivormige ATC kaartjes gemaakt. De bloemenrand rondom is een lint dat ik al jaren had liggen (en ik heb dus geen idee meer waar het vandaan komt) en de plaatjes zijn poëzie plaatjes van Marjolein Bastin/Vera de muis. In het echt zijn ze véél leuker (de kleuren zijn mooier dan op de foto) en ik had dan ook moeite om er afstand van te doen 😊:

Egg shaped Easter ATC

Voor die Paasswap had iemand anders een kaartje ingestuurd waarvan ik het idee met het opvouwbare ei gepikt heb 😊. Ik heb deze 2 kaartjes gemaakt, de bovenste met het ei dicht en de onderste met het ei open:

Easter Bunny with foldable egg ATC

Voor de Pasen swap op mijn Facebook borduurgroep (die inmiddels opgeheven is) heb ik dit kuikentje geborduurd.
De kaart is helaas niet geworden zoals ik had bedoeld. Ik wilde boven het borduurwerk met stickers een tekstje plakken maar het zat een beetje scheef. Toen ik het voorzichtig loshaalde, scheurde de bovenlaag van het papier kapot, dus er zat een lelijke plek die ik moest verbergen. Om een beetje evenwicht in de kaart te houden heb ik daarom onderaan de kaart ook maar een bloem geplakt en het tekstje dat ik eigenlijk bovenaan wilde.

Cross stitch easter chick card

Voor de Pasen swap op mijn inmiddels vanwege gebrek aan belangstelling opgeheven snailmail groep, heb ik dit kaartje op papier geborduurd met een patroon van Lichtvlinder:

Paper embroidery Easter card


Geen opmerkingen:

Een reactie posten