zaterdag 20 april 2019

Follow up: Alice in Wonderland ATC kaartjes

In dit (klik) blogpostje liet ik o.a. deze Alice in Wonderland ATC kaartjes al zien die ik had gemaakt.

Alice in Wonderland Through the Looking Glass ATC

Mad Hatter movable paper doll ATC

De kaartjes liet ik ook op mijn Facebook zien.
Ik ben op Facebook ook bevriend met iemand die ik op YouTube volg en die velen van jullie wel zullen kennen: Karin de Graaff van Karin's Corner (klik). Ik ben ooit op haar kanaal terecht gekomen toen ik naar filmpjes zocht voor Dylusions Ink Spray en omdat ik vind dat zij zulke leuke, spontane en enthousiaste filmpjes maakt, ben ik volger geworden.

Zij is een enorme Alice in Wonderland fan. Zij reageerde op mijn kaartjes en wilde ze wel ruilen (ze maakt/spaart ook ATC), maar op dat moment was ik er nog niet aan toe om afstand van de kaartjes te doen 😊.

Vorig weekend ben ik naar het Art Specially Event in Nijkerk geweest. Ik had aan Karin gevraagd of zij ook ging, omdat het mij wel leuk leek om even kennis te maken, maar helaas ging zij niet. Op het event zag ik een leuke Alice in Wonderland stempel set en ik heb haar toen een berichtje gestuurd met de vraag of ze die al had. Dat was niet het geval, dus ik heb hem voor haar gekocht.

Samen met nog wat andere leuke Alice in Wonderland "goodies" heb ik het als cadeautje aan haar gestuurd en zij heeft er een video van gemaakt en op haar kanaal gezet. Klik op de link hier onder om hem te bekijken.






2 opmerkingen:

  1. Dit is een beetje een late reactie! Maar ik wilde je nog een keertje bedanken voor de mooie ATC's en alle andere goodies Kirsten!! En wat lief van je dat je een shoutout doet voor mijn kanaal! Ik ga binnenkort een Alice ATC boekje maken denk ik, om alle mooie aanwinsten in te doen! Met die van jou vooraan!! Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel graag gedaan! :) Jij bedankt voor je leuke YouTube filmpjes.
      Ik ben benieuwd naar je Alice boekje.
      Ik heb mijn ontvangen Alice ATC's allemaal bij elkaar in een aparte sectie in mijn map zitten.

      Verwijderen