dinsdag 24 oktober 2023

Halloween kaart

Ik ben sinds kort lid van een snailmail groep op Facebook en daar werd onlangs een Halloween Pocketcard swap georganiseerd. Aangezien ik dol ben op Halloween (alhoewel wij dit verder niet vieren, ik vind het sfeertje gewoon heel erg leuk), heb ik mij daarvoor opgegeven. Het was de eerste keer dat ik op deze groep aan een swap meedeed, alhoewel ik eerder al een keer Halloween stansjes voor iemand op de groep had gemaakt die mij in ruil een leuke Halloween kaart heeft gestuurd.

Het was een simpel te maken kaart en voor mij het eerst dat ik dit model maakte. 

Dit is de voorkant, links met strik en rechts zonder, waardoor de shaker zichtbaar wordt:


Hieronder is hij opengevouwen naar rechts, het konijntje is een stempeltje van My Favorite Things "SY-12 Spooktacular Friends". Hij is ingekleurd met aquarel potloden:


Op de volgende foto is hij opengevouwen naar links, het muisje komt uit dezelfde stempelset als het konijntje hierboven:


En hier volgt de binnenkant van de kaart. Achterop het kaartje met de kat staat een korte boodschap voor degene die de kaart krijgt en aan de rechterkant heb ik wat goodies/stansjes gestopt:


Ik hoop dat hij in goede aarde valt bij de ontvangster!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten