maandag 2 oktober 2023

Opnieuw Zentangle én na een lange tijd weer wat ATC kaartjes

Het is even stil geweest, maar ik was zó moe en zó aan vakantie toe, dat ik geen zin had om te bloggen. 

Ik heb nu dan ook een aantal achterstallige projectjes die ik jullie hier wil laten zien. Ik had al een hele tijd geen ATC kaartjes meer gemaakt, dus daar ben ik weer mee bezig geweest. De achtergrondjes heb ik bijna allemaal zelf gemaakt (behalve die van het Chinese meisje en die van de katten in de ruimte). Ze waren heel snel geruild. 

Een serie ATC kaartjes met personen
Een serie ATC kaartjes met thema ruimte
Natuurlijk heb ik ook weer wat Zentangle tekeningen gemaakt:
YouTube tutorial door Tracy Anne Wilkinson "Lace"
Ik geef het eerlijk toe, de linker tile heb ik gekopieerd van iemand anders 😊,
de rechter is #ttkicprompt073123 van Facebook groep Today's Tangles: Keeping it Classic
#ttkicprompt080723 van Facebook groep Today's Tangles: Keeping it Classic
Opdracht augustus van Facebook groep Zentangle Brievenbuspost
Links: #ttkicprompt082823, rechts: #ttkicprompt082123
van Facebook groep Today's Tangles: Keeping it Classic, 
Opdracht september van Facebook groep Zentangle Brievenbuspost



Geen opmerkingen:

Een reactie posten