dinsdag 31 oktober 2023

Talking to the Moon Zentangle

Ik ben een grote fan van van Tangledyogi, een Certified Zentangle Teacher (CZT) die veel gratis tutorials op YouTube geeft en eigenlijk alleen met kleur werkt. Ze maakt de mooiste dingen waarvan je denkt "dat kan ik nooit", maar als je haar lessen volgt kom je er al gauw achter dat je het wel degelijk kunt! Ze legt heel rustig en duidelijk uit (én ze doet het natuurlijk voor) hoe je alles moet tekenen en kleuren. Echt geweldig.

Ik heb onlangs haar les "Talking to the Moon" (klik) gevolgd en dit is hem geworden:

Ik heb al meer lessen van haar gevolgd en ik heb er nog diverse op mijn verlanglijstje staan. In dit (klik) postje kun je meer van de tiles zien die ik met haar tutorials heb gemaakt (even naar beneden scrollen).



Geen opmerkingen:

Een reactie posten