donderdag 31 mei 2018

Nieuwe en achterstallige ATC kaartjes

Ik heb mijn oude voorraad aangesproken om kaartjes mee te maken. Allerlei dingen die ik had liggen en waarvan ik niet goed wist wat ik ermee moest heb ik tot kaartjes verwerkt.

Een paar postjes terug heb ik een poll/enquête (klik) gehouden met de belofte dat iedereen die antwoord op de vragen gaf kans maakte op een eigen gemaakte kaart. De gelukkige winnares was Laura. Ik heb haar gevraagd of ze een borduurkaart of een ATC kaartje wilde en ze koos voor de ATC. Dat is dit kaartje geworden:


De gemstone heb ik zelf getekend, de rest zijn goodies die ik gekregen heb, behalve de vlindertjes, die komen van een blok af dat ik ooit heb gekocht.

In mijn postje van 12 april (klik), helemaal naar beneden scrollen, liet ik een zwart/wit kaartje zien. Dat kaartje heb ik inmiddels "opgepimpt" door er figuurtjes in te tekenen en er een tekst in te schrijven:


Van een bladzijde uit een boek die ik als goodie had gekregen, vilten vosjes en een koordje heb ik de volgende serie kaartjes gemaakt:


Van een aantal 3D stickers heb ik dit eenvoudige kaartje gemaakt:


De volgende 2 kaartjes heb ik gemaakt met een landkaart als achtergrond (ooit gekregen als goodie), een knipvel van een blauwe en een rode Volkswagen Kever (die al jaren in de kast lag) en wat postzegels met auto's:


3D stickers op een leuke achtergrond, die ik met glitter gelpen heb bewerkt:


Later vond ik het eerste kaartje toch nog te kaal en heb ik er nog een klein stempeltje van een elfje bij gezet:


En deze:


Van een als goodie ontvangen plaatje van Alice in Wonderland maakte ik nog een kaartje, dat ik afwerkte met wat strass steentjes en glitter gel pen. De pauw is het laatste overgebleven plaatje (met een veertje er achter) dat ik nog had liggen van de vorige 2 kaartjes (klik) (even naar beneden scrollen) die ik er al mee had gemaakt.


En als laatste deze twee kaartjes met knipvellen die ik al heel lang had liggen, afgewerkt met strass steentjes en plakpareltjes. De achtergrond bij het vlinder jongetje is geëmbost.






1 opmerking:

  1. Lekker bezig geweest Kirsten. Stuk voor stuk allemaal 'plaatjes', dit is weer genieten, ik vind ze allemaal mooi. Fijne dag verder, groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen