donderdag 12 april 2018

Poll / enquête

Hallo allemaal,

Ik vind het erg jammer dat ik altijd zo weinig feedback op mijn berichtjes krijg, terwijl ze wél worden gelezen. 
(Edit: vandaag, 26 april, is dit bericht 225 keer gezien en er zijn slechts 4 reacties geplaatst!).
Ik vraag me dan af of dat is omdat jullie de berichtjes niet leuk vinden, of omdat jullie gewoon geen tijd of zin hebben om een reactie achter te laten.

Daarom wil ik jullie vragen om voor deze ene keer wél een reactie achter te laten met daarin het antwoord op de volgende vragen:

1) Hoe vaak kom je op dit blog?
2) Hoe ben je bij dit blog terecht gekomen?
3) Vinden jullie dat ik minder of andersoortige tekst moet plaatsen?
4) Missen jullie iets op dit blog, zou ik iets kunnen aanpassen (wat kan ik doen om het te verbeteren)?
5) Wat is de reden dat je normaal gesproken niet reageert? Wat zou ik kunnen doen dat je wél reageert?

Uit alle volledige reacties (dus met een antwoord op alle bovenstaande vragen) die vóór 1 mei 2018 hieronder geplaatst worden, trek ik één naam van iemand die van mij een zelfgemaakte kaart toegezonden krijgt.

Alvast hartelijk bedankt voor jullie feedback!!! 


6 opmerkingen:

  1. 1) Hoe vaak kom je op dit blog?
    Dit is de eerste keer :)
    2) Hoe ben je bij dit blog terecht gekomen?
    Omdat jij ernaar verwees
    3) Vinden jullie dat ik minder of andersoortige tekst moet plaatsen?
    Ik vind het niet teveel tekst, als je dat bedoelt. Een een beetje uitleg over het gebruik of de afkomst van materialen vind ik juist altijd fijn!
    4) Missen jullie iets op dit blog, zou ik iets kunnen aanpassen (wat kan ik doen om het te verbeteren)?
    Ik durf daar nog niets over te zeggen
    5) Wat is de reden dat je normaal gesproken niet reageert? Wat zou ik kunnen doen dat je wél reageert?

    Omdat ik hier nu voor het eerst ben. Wel meteen even opgeslagen :)

    Groetjes!
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 1) Hoe vaak kom je op dit blog?
    Dit is de eerste keer :)

    2) Hoe ben je bij dit blog terecht gekomen?
    link Facebook

    3) Vinden jullie dat ik minder of andersoortige tekst moet plaatsen?
    Ik vind het fijn als je een beetje over je creatie verteld en de gebruikte materialen en een beetje over jezelf....... vb feestje, uitstap...... gewoon in het kort

    4) Missen jullie iets op dit blog, zou ik iets kunnen aanpassen (wat kan ik doen om het te verbeteren)?
    weet ik net, is de eerste keer dat ik je blog zie, ik wist niet dat je er eentje had

    5) Wat is de reden dat je normaal gesproken niet reageert? Wat zou ik kunnen doen dat je wél reageert?
    Als ik op een blog kom (mijn blogronde) dan reageer ik steeds
    Ben ineens volger geworden.

    Ben je nieuwsgierig naar mijn blog:
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/

    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ooit op je blog terecht gekomen toen ik pocketletters wilde maken. Ik vind dat je een hartstikke leuk blog hebt en leuke ideeën.Ik mis er niets aan, Hoe vaak kan ik eigenlijk niet zeggen. Van de meeste blogs ben ik lid via email of blogloving en als ik dan bericht krijg dat er weer wat geplaatst is dan kijk ik. Bij jou is dat dus wanneer ik er aan denk van 'even kijken of er weer wat nieuws staat'. Ik heb zelf een blog waar ik al een tijdje niets meer op heb gezet en ik had precies hetzelfde. In het begin vond ik dat wel een beetje balen, later dacht ik, ik doe het voor mijzelf en ik moet me niet laten beinvloeden dat ik teleurgesteld ben als ik bijna niet of helemaal geen reacties krijg. Misschien heb je er iets aan. Op het moment heb ik minder tijd en wat familieaangelegenheden waardoor het bloggen nu even van de baan is, maar misschien ga ik er wel weer mee beginnen. Ik maak dingen en laat ze eigenlijk helemaal niet meer zien, best wel jammer. Nou ja, een heel verhaal geworden. Eindconclusie van mij is dat er niets aan je blog mankeert en dat ik het leuk vind om naar te kijken en te lezen. Fijne zondag verder. Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gefeliciteerd Laura, jij bent de gelukkige die van mij een zelfgemaakte kaart krijgt.
      Je mag kiezen of je een ATC kaartje wilt of een borduurkaart.
      Je mag jouw gegevens aan mij mailen: kaatje punt beetje at hotmail punt com

      Verwijderen
    2. O wat leuk, dank je wel. Ik wil wel graag een ATC kaartje. Ik stuur je een mailtje. Alvast een fijn weekend, groetjes Laura

      Verwijderen
  4. 1) Dit is voor mij de eerste keer. 2) Via een berichtje in de borduurgroep. 3) Het is jouw blog, dus gewoon de berichten/artikelen plaatsen die jij mooi of belangrijk vind. 4) Zou het eerlijk gezegd niet weten. 5) Ik ben moderator in een andere groep (handwerken) en daar merken we precies het zelfde. Er zijn mensen die wel altijd reageren en heel veel die het patroon pakken en die niks achter laten. Het zal wel een teken van deze tijd zijn. Ga in elk geval lekker door met je blog en zie iedere bezoeker als een teken dat er belangstelling is voor wat jij met ons deelt. Hoop dat je hier iets aan hebt

    BeantwoordenVerwijderen