dinsdag 21 mei 2013

Abraham kaart geborduurd op papier

Omdat JP afgelopen zaterdag 50 jaar werd, wilde ik natuurlijk een leuke kaart voor hem maken. Omdat hij al had aangegeven er niet van te houden als er gekke dingen voor dit bijzondere jubileum zouden worden georganiseerd (zoals een Abraham pop in de tuin of dat mensen 50x moesten toeteren als ze langsreden), wilde ik eigenlijk het liefste een "gewone" verjaardagskaart maken. Maar toen die af was, viel deze mij heel erg tegen en vond ik het eigenlijk toch leuker om wél iets grappigs voor zijn verjaardag te maken, aangezien we verder geen gekke dingen zouden doen. Maar wat voor kaart maak je dan? Opeens schoot mij een patroon te binnen van Bergkaarten. De Sarah versie had ik een paar jaar geleden al voor een vriendin gemaakt.

Dit is de kaart voor JP geworden. Ik heb deze kaart nog op het laatste moment moeten maken, omdat die andere kaart dus door mijzelf was afgekeurd en ik niet zo heel veel tijd meer had. Eigenlijk had ik liever een gele onderkaart gebruikt, omdat ik dat een wat vrolijkere kleur vind. Helaas had ik geen geel karton meer en omdat ik een beetje in tijdnood was gekomen had ik ook geen tijd meer om het te kopen. Vandaar dat ik voor een rode onderkaart heb gekozen omdat dit niet alleen een kleur is die óók in het patroon voorkomt, maar omdat het tevens de kleur van de liefde is ;)


En dit is de kaart die ik een paar jaar geleden naar mijn vriendin had gestuurd:


De patronen vind je hier: Abraham (klik) en Sarah (klik) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten