donderdag 22 juni 2017

Boeddha Pocket Letter

Al langere tijd liep ik met het idee rond om een Boeddha PL te maken. Dus toen ik via het tikkertje van de Nederlandse PL Facebook groep zag dat iemand om o.a. een Boeddha PL vroeg, heb ik haar gelijk getikt.

De plaatjes komen van mijn Pinterest Boeddha bord (klik) vandaan.


In de gaatjesrand heb ik twee lintjes verwerkt en wat Oosters aandoende embelishments (stickers met een strass steentje), die ik ooit op een beurs heb gekocht. Tevens hangt er een Boeddha hoofdje aan, die ik ooit bij de Xenos heb gekocht.

De plaatjes heb ik versierd met soortgelijke embelishments, een kraal van een visje (die heb ik al héél lang en ooit bij de Wibra gekocht), bloemetjes, lintjes, strikje, een veertje, bedels, strass steentjes, glitterlijm en touw.

De PL viel gelukkig goed in de smaak! :)



2 opmerkingen: