donderdag 1 maart 2018

Geborduurde kerstkaart met roodborstje

Op mijn Facebook borduurgroep (die inmiddels is opgeheven) heb ik weer een SAL lopen. Het is een Kerst SAL waarbij je elke maand van mij een onderwerp óf een patroontje krijgt, zodat je aan het einde van het jaar een aantal leuke borduurwerkjes hebt om kerstkaarten of ornamentjes van te maken. Voor de maand februari was het onderwerp een roodborstje en iedereen mocht zelf een patroon uitzoeken. 

Het patroon dat ik heb uitgekozen is van Valerie Pfeiffer. Ik had jaren geleden een ander patroontje (klik) van haar geborduurd en daarbij klopten de symbolen en de kleurnummers niet. Ik had toen gemaild met de fabrikant, die mij een nieuw borduurpakketje toestuurde, wat ook niet klopte. Uiteindelijk heb ik het juiste patroon ontvangen en als tegemoetkoming kreeg ik ook dit pakketje van een roodborstje, dat dus al die jaren in een la heeft gelegen en nu eindelijk tot een mooie kaart verworden is:






Geen opmerkingen:

Een reactie posten