donderdag 19 juli 2018

Zentangle en ATC

Voor de vijfde uitdaging op de Zentangle groep op Facebook moesten we string 005 (klik) gebruiken en de patronen Jetties (klik), Dragonair (klik), Tripoli (klik), Printemps (klik) en Pokeleaf (klik, flink stuk naar beneden scrollen) en/of Pokeroot (klik).
Dit is mijn Tile geworden:


En voor een swap op Swap-bot.com heb ik deze Zentangle ATC gemaakt, waarbij je kleur moest gebruiken. Ik heb Dylusions inkt op mijn kaartje (van waterverf papier) gespoten en over het midden ontstond een soort druip spoor, die ik als string heb gebruikt en heb ingevuld met Dragonair. Verder heb ik B'Twined (klik), Bunzo (klik) en Fescu (klik) gebruikt. Ik ben zelf heel erg tevreden met het resultaat.



Ik ben overigens ook sinds kort op Instagram te vinden onder "Kianna65". Leuk als je me daar wilt volgen! De link staat hier rechts boven in de kantlijn.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten