zaterdag 19 oktober 2019

Alice in Wonderland kaart en geborduurde ATC's in opbergmapje

Voor iemand die ik op YouTube volg en die een grote Alice in Wonderland fan is, heb ik de volgende kaartjes gemaakt voor haar verjaardag.

Om te beginnen deze verjaardagskaart met de stempelset "Tea Friends" van "Kindred Stamps". De afdrukjes zijn ingekleurd met aquarel potlood. 

Alice in Wonderland Cheshire Cat birthday card

De borduurpatroontjes van de volgende ATC kaartjes zijn van Gera (Kyoko Maruoka).
Ik heb de kaartjes zelf heel simpel gehouden, omdat de borduurwerkjes al zo kleurrijk zijn.

The Cheshire Cat: 
Cheshire Cat ATC (Artist Trading Card)

The White Rabbit:
White Rabbit ATC (Artist Trading Card)

Alice in Wonderland:
 Alice in Wonderland ATC (Artist Trading Card)

 The Mad Hatter:
Mad Hatter ATC (Artist Trading Card)

Om ze op te bergen heb ik een mapje gemaakt. De vorm van het mapje en de hoesjes komen uit dit filmpje vandaan:


De manier van in elkaar zetten heb ik uit dit filmpje gehaald:


En dit is hem dan geworden. De voor- en achterkant:

ATC (Artist Trading Card) holder / wallet

Het konijn is een knoop met "googly eyes" waar ik het oogje (dat aan de achterkant zat om hem mee vast te naaien) af heb gesneden. Daarna heb ik hem op het hoesje geplakt zodat het flapje er achter vastgezet kan worden. Ik heb met goudkleurige gelpen een randje rondom het hoesje getekend en op de achterkant heb ik een met aquarel potloden ingekleurd Alice in Wonderland stempelafdrukje van "Lost Coast Designs" (klik) geplakt. 
Ik wilde het mapje niet verder versieren, omdat hij dan te druk zou worden, ik vond hem nu wel "chique".

De binnenkant:

ATC (Artist Trading Card) holder / wallet

En de zijkant:

ATC (Artist Trading Card) holder / wallet


2 opmerkingen:

  1. Zo geweldig dat je dit voor mij hebt gemaakt Kirsten!!! Ik ben er zo enorm blij mee, het is een pronkstukje in mijn verzameling!! Vrijdag (25-10-2019) laat ik het in een filmpje op mijn Karin's Corner YouTube kanaal zien!! Het is zo mooi!!! Heel erg bedankt!! Karin

    BeantwoordenVerwijderen