maandag 25 mei 2020

Eenhoorn en Pasen ATC swap en Paaskaart

Op mijn ATC Facebook groep organiseer ik maandelijks een swap. 
De afgelopen maanden had ik een eenhoorn swap en de jaarlijkse Pasen swap georganiseerd en daar heb ik de volgende  kaartjes voor gemaakt.

Voor de eenhoorn swap heb ik de regenboog en eenhoorn stempel "ST-16-04 Be a Unicorn" van Avery Elle gebruikt. Ik heb het ingekleurd met glitter gel pen.

Unicorn ATC (Artist Trading Card)

De eenhoorn zit op een "wobble", een soort veer, waardoor hij op en neer wiebelt:


Voor de Pasen swap had ik nog 2 kaartjes liggen van vorig jaar en verder heb ik deze er bij gemaakt. Het konijn heb ik uit een tijdschrift geknipt, de eitjes zijn stickers en het gras zijn restjes papier.

Easter ATC (Artist Trading Card)

Niet voor een swap maar wel voor Pasen heb ik ook nog deze 3 vrolijke kaartjes gemaakt:

Easter ATC's (Artist Trading Cards)

En voor mijn man had ik deze Paaskaart gemaakt met de Magic Picture changer van Lawn Fawn. 
Het idee heb ik vorig jaar bij iemand gezien dus ik heb het niet zelf verzonnen:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten