zondag 29 januari 2012

Vuile Huichelaar theater show

Zaterdagavond ben ik naar de voorstelling "Vuile Huichelaar 2" in het Agora Theater in Lelystad geweest.

Dinsdag kreeg ik een berichtje van mijn nicht dat ze die avond met haar voorstelling in Lelystad (waar ik woon) stond en of ik zin had om te komen. Dat had ik!!!
Nu was het nogal kort dag dus het koste me veel moeite om iemand te vinden die mee kon (m'n vriend zag het als man zijnde niet zitten, een vriendin moest werken, een ander had zelf een optreden en weer een ander had het te druk) want alleen is het nooit gezellig om een avondje uit te gaan. Gelukkig kon mijn broer een afspraak verzetten (dank je Sik!) waardoor de kinderen oppas hadden en mijn schoonzus mee kon. Haar moeder sloot zich op het laatst ook nog aan. Op naar een gezellig vrouwenavondje!

Nou hou ik normaal gesproken helemaal niet van Nederlandse liedjes (sorry Sas!!!), maar ik heb uit volle borst meegezongen en gelachen en ik heb van de avond genoten!

Dus dames: als deze voorstelling bij jullie in de buurt speelt, dan is het zeker de moeite waard om te gaan kijken (én meezingen!!!).




Geen opmerkingen:

Een reactie posten