donderdag 16 augustus 2012

Geborduurde ooievaar geboortekaartje

Voor een collega die onlangs is bevallen van een zoontje heb ik deze kaart geborduurd:


Vanaf het moment dat ik dit patroon zag, wilde ik het al maken, maar het kwam er steeds niet van (je kent dat vast wel: stapels met leuke dingen hebben liggen en steeds met een ander patroon bezig zijn). Totdat ik dus hoorde dat mijn collega een jongetje verwachtte.

Het patroon heb ik van een Russische site gehaald, hier of hier kun je het patroon vinden. Er staan geen kleurnummers bij, maar die zijn niet zo moeilijk zélf erbij te zoeken.

Het plukje haar op het voorhoofd van de baby heb ik gemaakt door het eind van een paar draadjes garen uit te pluizen. Het leuke gelukspopje maakt het helemaal af!


1 opmerking:

  1. Hallo Kianna, destijds heb je me een patroon gegraagd van poezen, ik heb ze nu via markplaats gekregen. Als je wilt kan ik de copieen opsturen.(leuke ooievaar trouwens)Zie mijn blog, tonys handwerkblog.

    BeantwoordenVerwijderen