zaterdag 1 november 2014

Geborduurde Halloweenkaart uitwisseling op mijn Facebook groep

Op mijn Facebook borduurgroep "Kianna's Borduurgroep" (klik) hebben we nét een Halloween uitwisseling achter de rug. Daarbij moesten we een geborduurde Halloween kaart maken en die naar iemand anders sturen. Zelf kregen we natuurlijk ook een kaart van iemand.

Ik heb een patroontje van The Prairie Schooler gebruikt en dit tot een scrap kaartje verwerkt:


De randpons is van Martha Stewart en het "Happy Halloween" plaatje heb ik van internet gedownload en afgewerkt met glitterlijm. Verder heb ik de kaart "opgeleukt" met 2 brads en een nepspinnetje. Aan de binnenkant van de kaart heb ik nog 2 kleine stoffen spookjes geplakt die ik ooit bij de Xenos heb gekocht.

Wil je ook lid worden van de Facebook borduurgroep, meld je dan hier (klik) aan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten