woensdag 1 maart 2017

Oerwoud Pocket Letter

Voor het tikkertje op de Nederlandse Pocket Letter Facebook groep vroeg iemand een PL met als thema "Oerwoud". Dit sprak mij erg aan, en met heel veel plezier heb ik deze gemaakt:


De rand van het hoesje heb ik versierd met een groen lint met daarin wat splitpennen van bloemetjes, een libelle en een vlinder. Verder heb ik er een vogelknoopje in verwerkt en een hangertje van een kikker.
De houten beestjes komen bij de Xenos vandaan en heb ik licht gebeitst omdat ik de lichte houtkleur niet mooi bij deze PL vond passen. Verder heb ik heel veel ponsjes van blaadjes rondom de kaartjes geplakt en wat touw. Op het laatste kaartje zit nog een stukje roze veer omdat daar een roze vogel vliegt. Ook had ik nog bedeltjes van een vlinder, libelle en kolibrie liggen, daar heb ik het oogje vanaf gehaald en ze op de plaatjes geplakt. Deze bedeltjes heb ik ooit op een beurs gekocht.
Alle plaatjes komen van mijn Pinterest bord (klik) af.

Ik ben zelf erg tevreden over deze PL, het is een van mijn favorieten!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten