woensdag 9 mei 2018

ATC Foto swap

Een lid van mijn ATC groep heeft in overleg met mij een foto swap georganiseerd.

Het eerste kaartje had ik toevallig al gemaakt en in mijn ruilmap gezet, maar die heb ik daar later weer uit gehaald om hem voor deze foto swap te kunnen gebruiken.
De achtergrond bestaat uit kleine stukjes van een bladzijde uit een oud boek en de fotootjes heb ik eens als goodie gekregen. De fotohoekjes komen bij de Hema vandaan.


De fotootjes alsmede het tekstje van het volgende kaartje heb ik op Pinterest gevonden. Ik had nog een foto stripje van plastic liggen, daarvan pasten de kadertjes precies over de fotootjes heen, waardoor die  nu op echte (mini) negatiefjes lijken.


Alle foto's op het kaartje hieronder, dat ben ik zelf. Het achtergrond plaatje heb ik gemaakt met behulp van een app (maar ze hebben ook een website (klik) waar je dit soort afbeeldingen kunt maken) en de "negatiefjes" heb ik op dezelfde manier gemaakt als bij het kaartje hierboven.





1 opmerking:

  1. Bedankt voor de link, wat een leuke site, en je creaties zijn weer superleuk. Fijne dag, groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen