donderdag 14 juni 2018

Borduren Kerst SAL, Libelle Zomerweek en ATC's

Op mijn borduurgroep (die inmiddels is opgeheven) heb ik een doorlopende Kerst SAL lopen en dit keer had ik een link naar een patroontje gegeven dat iedereen kon borduren. Helaas waren er deze keer maar 2 mensen die meededen, waaronder ikzelf. Erg jammer, want het was een klein en simpel patroontje van maar wel heel erg mooi. Het is een patroontje van The Prairie Schooler. Ik heb het verwerkt tot een ornamentje voor in onze kerstkrans.


De SAL voor de maand ervoor was een Kerst kat, waarbij iedereen zelf een patroontje mocht uitzoeken. Ik was er die maand helaas niet aan toe gekomen om die te borduren, maar ik had wel al een leuk patroontje van Margaret Sherry uitgezocht. Omdat het engeltje zo snel klaar was, heb ik vervolgens toch nog de kat geborduurd:

Samen met een vriendin ben ik onlangs naar de Libelle Zomerweek gegaan. Daar hebben ze altijd diverse creatieve workshops. 's Morgens heb ik gekozen voor een workshop waterverf en daar is dit uiltje uit voort gekomen. Ik ben er niet razend enthousiast over, maar ik vind hem toch wel aardig geworden:


's Middags had mijn vriendin gekozen voor een workshop Handlettering, maar dat is niks voor mij (bleek daar), dus daar ben ik halverwege mee gestopt.

Ook heb ik nog een paar ATC kaartjes gemaakt, allemaal van ontvangen goodies:



Ik had met iemand een swap afgesproken en zij wilde graag een geborduurd Pokemon kaartje hebben. Het is Pikachu geworden:


Ik ben onlangs ook lid geworden van Swap Bot, en voor een swap daar heb ik deze Zenangle gemaakt op een bladzijde uit een oud boek:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten