donderdag 4 april 2019

Alice in Wonderland ATC kaartjes

Voor een ATC swap vroeg iemand of ik een Alice in Wonderland kaartje voor haar kon maken. Dat is dit kaartje geworden. Het is een collage van diverse plaatjes, een stukje tekst van een bladzijde uit het boek (ooit gekregen als goodie), afgewerkt met een klein sleuteltje en crackle glaze:

Alice in Wonderland ATC

Ik was toen lekker bezig en ik heb toen ook nog deze gemaakt van een bladzijde uit hetzelfde boek dat ik als extraatje had gekregen en waarvan de afbeelding dubbelzijdig was afgedrukt:


Alice in Wonderland Through the Looking Glass ATC

En van een plaatje dat ik op Pinterest tegenkwam, maakte ik deze ATC van de Mad Hatter:


Mad Hatter movable paper doll ATC

En omdat ik het zo vreselijk leuk vond om kaartjes met dit onderwerp te maken, heb ik op mijn groep een Alice in Wonderland swap georganiseerd in juli. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten