maandag 1 april 2019

Lang geleden, dus nu inhaalslag met diverse ATC kaartjes en geborduurde kaarten

Neeeeeee, het is alweer véél te lang geleden dat ik hier voor het laatst ben geweest! Ik zit al een tijdje een beetje in een dipje en had helemaal geen puf om te bloggen.
Toch heb ik in die tijd best wel veel dingen gemaakt die ik graag wil laten zien. Dus dit keer geen uitgebreide omschrijving, maar eigenlijk alleen foto's met een hele korte toelichting. Wil je toch graag meer weten, laat dan een reactie achter en dan kan ik je vraag beantwoorden.

Voor een kerst ornament swap op swapbot (klik) moest ik helaas iets nieuws maken, aangezien mijn eerste pakketje met dit (klik) borduurwerk niet was aangekomen. Ik maakte dit sterretje van vilt en dit papieren engeltje. Het engeltje kan je rond vouwen en aan de achterkant twee sleufjes in elkaar schuiven:

Felt Christmas Star and paper angel

Voor een Nieuwjaars swap op mijn Snail Mail groep (die helaas alweer is opgeheven vanwege gebrek aan belangstelling), maakte ik dit Nieuwjaarskaartje:

Nieuwjaarskaart geborduurd op papier / paper embroidered New Year card

Voor een swap die iemand op mijn Facebook ATC groep organiseerde maakte ik deze Elfjes Pocket Letter ("9-luik" zoals zij het noemt):

Elfjes Pocket Letter / Fairies Pocket Letter

En voor een swap op een ATC stempel groep maakte ik deze 3 Siamese katten kaartjes. Ik vind ze zelf érg leuk geworden:

Katten ATC / Cat ATC

Voor een privé swap op mijn ATC groep maakte ik dit Flower Fairy kaartje en dit "Dali Meets Poe" kaartje:

White Bindweed Fairy / Dali meets Poe ATC

Voor mijn man borduurde ik deze Valentijns kaart:

Cross stitched Valentine Card

Voor de Valentijns swap op mijn ATC groep borduurde ik deze schattige muisjes:

Geborduurde valentijns muisjes / Cross Stitch Valentine mice ATC

Dit elfje lag al een tijdje geborduurd klaar en heb ik tot een kaartje verwerkt voor de Valentijns swap op de Snail Mail groep:
Geborduurd Valentijn elfje / cross stitch Valentine fairy

En dit engeltje heb ik geborduurd voor de Valentijns swap op mijn borduur groep (die inmiddels opgeheven is):
Geborduurd monochroom Valentijn engeltje / cross stitch monochrome Valentine angel

Voor de Valentijn swap op de ATC stempelgroep maakte ik deze 3 kaartjes, maar ik was helaas te laat met insturen (achteraf bleek dat het nog wel had gekund) dus die probeer ik nu op de reguliere manier te ruilen:

Valentijn hart ATC / Valentine heart ATC

Dit ATC kaartje heb ik gemaakt van spullen die ik als extraatjes heb ontvangen:

Tarot kaart ATC / Tarot card ATC

Deze vlinder ATC heb ik in de ketting envelop op mijn ATC groep gestopt:

Vlinder ATC / Butterfly ATC

En verder heb ik weer een Pocket Letter gemaakt, ditmaal voor het tikkertje op de Nederlandse Pocket Letter Facebook groep waarin iemand o.a. graag een katten PL wilde ontvangen. Ik ben er erg tevreden over en de ontvangster wist hem gelukkig ook goed te waarderen:

Katten Pocket Letter / Cat Pocket Letter

Voor een andere ATC swap vroeg iemand of ik kaartjes met een postzegel voor haar wilde maken en dat zijn deze 2 geworden:

ATC met postzegels / ATC with postal stamps

En als Trekkie (Star Trek fan) kon ik het niet weerstaan om van een stickervel deze serie Deep Space Nine (DS9) ATC kaartjes te maken. De achtergrond is Dylusions Ink (en Shimmer) Spray met wat pailletjes en gelpen:




Zo, dat was het even, meer volgt gauw!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten