maandag 22 juli 2019

Drie zeemeermin ATC kaartjes en een geborduurd kaartje

Voor het MerMay event op een internationale ATC Facebookgroep had ik dit zeemeermin kaartje gemaakt. Het is een stempel en het achtergrondpapier is een bladzijde uit een oud boek met Dylusions (Shimmer) Spray. Het "zand" is een stukje fijn schuurpapier en ik heb er wat kleine schelpjes bij geplakt.

Mermaid ATC

Op de foto kun je de Shimmer Spray niet zien, dus ik heb er een filmpje van gemaakt:



Later heb ik voor twee anderen nog gelijksoortige kaartjes gemaakt. 
Welke van de drie kaartjes vinden jullie het leukst en waarom?

Mermaid ATC (Artist Trading Card)

Voor "Wie maakt mij blij" op mijn ATC Facebook groep wilde iemand graag een geborduurd kaartje ontvangen. Dat is dit kaartje geworden:

Cross Stitched ATC (Artist Trading Card)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten