zondag 28 juli 2019

Alice in Wonderland ATC swap en Pocket Letter

Op mijn ATC Facebook groep had ik een Alice in Wonderland swap georganiseerd, en daar heb ik deze kaartjes voor gemaakt. Je hoefde voor deze swap maar 3 kaartjes te maken, de vierde is voor een andere swap.

De achtergrondjes zijn gesneden uit een wenskaart die ik met Mod Podge heb bewerkt en bij de Queen of Hearts heb ik hem met een embossing stencil bewerkt. De plaatjes heb ik van internet. De boom bij Alice is een deel van een stans. De theekopjes bij de Mad Hatter komen uit een uidrukblok. Verder heb ik wat stempels gebruikt.

Alice in Wonderland ATC cards for a swap

De hoed van de Mad Hatter kan af:

Mad Hatter ATC card for a swap

Voor het tikkertje op de Nederlandse Pocket Letter Facebook groep had ik een Alice in Wonderland PL gemaakt. De achtergrond heb ik gemaakt met de scheerschuim techniek. 
Hieronder een YouTube filmpje waarin je ziet hoe die techniek werkt. Ik heb het overigens gewoon met acrylverf gedaan:


De plaatjes zijn bijna allemaal stempels van Lost Coast Designs (klik) die ik heb ingekleurd met aquarel potloden. 
Alice in Wonderland Pocketletter Pocket Letter

Met dezelfde achtergrond techniek heb ik ook dit kaartje nog gemaakt:

Alice in Wonderland ATC (Artist Trading Card)

En dit kaartje heeft een achtergrond van Dylusions inkt spray met een tekst stempel en wat miniatuur speelkaarten:

Alice in Wonderland ATC (Artist Trading Card)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten