dinsdag 12 maart 2024

Harten Zentangle, Crescent Moon en ICSO

Vanwege het 20-jarig bestaan van Zentangle was er in februari weer een nieuwe opdracht: “Take a moment to reflect on what fills your heart and surround those things by your favorite tangle”. Een paar van die dingen zijn mijn katten en vrolijke kleuren, dus heb ik deze tile in mijn journal getekend:

In februari was het natuurlijk Valentijnsdag en zijn er veel harten getekend met een heartstring en werd het woord “heARTistry” gebruikt. Naar voorbeeld van de YouTube video van Zentangle heb ik deze getekend:

Verder heb ik een van de eerste tangles die ik (en ik denk de meesten) leerde op meerdere verschillende manieren getekend, nl. Crescent Moon:



De opdracht voor maart was "write ICSO in large letters on your page. Use the letters as a string/guide for your tangles". Over Zentangle wordt nl. wel eens gezegd dat als je een punt (.) kunt zetten en "ICSO" kunt schrijven, dan kun je ook Zentangle tekeningen maken.

Dit is het geworden, hij staat in mijn journal:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten