dinsdag 19 maart 2024

Zentangle Brievenbuspost maart

Voor de Zentangle Brievenbuspost opdracht van maart kreeg ik 2 tiles toegestuurd. De opdracht was: "Op de gekleurde tile teken je je eigen lievelings tangle en op de zwarte tangle je Crazy Huggins met een witte pen (gelpen) en vul je deze met o.a. Printemps".

Aangezien ik niet echt een lievelings tangle heb (ik vind er heel veel leuk), heb ik de kleuren op de tile laten bepalen wat ik ging tekenen. Het groen deed me nl. denken aan gras/een weiland en het paarsblauwe aan de lucht. Ik heb daarom een veldboeket getekend met de tangles Flux, Poke Leaf, Zinger, Fescu, Henna Drum en Tipple.

Ondanks dat de kleuren op deze gekleurde tile niet helemaal "mijn" kleuren zijn, ben ik toch erg tevreden over het resultaat.

Dit is de zwart met witte tile geworden:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten