donderdag 25 juli 2024

Zentangle: nieuwe tangle

Het is weer tijd voor een paar nieuwe tiles die ik heb gemaakt.

Om te beginnen deze tile van de Zentangle Brievenbuspost voor juni. De opdracht was om 3 tangles naar eigen keuze te gebruiken zolang er maar 2 beginnen met de letter A en P. Ik had nog aan de opdrachtgeefster gevraagd waar die letters voor stonden, maar het waren willekeurige letters omdat veel opdrachten beginnen met de eerste letters van je naam en zij eens iets anders wilde.
Ik heb gekozen voor Arukas en Printemps en deze aangevuld met een klein beetje Tipple.


De volgende 2 tiles zijn tiles met een hele nieuwe tangle "Idoz" wat een afkorting is voor "International Day of Zentangle" wat vanaf nu op 15 juli valt. Omdat Zentangle dit jaar natuurlijk 20 jaar bestaat wordt er veel aandacht aan gegeven door Maria Thomas en Rick Roberts, de bedenkers van Zentangle en dit keer was er dus een nieuwe tangle die ze live via YouTube aan iedereen lieten zien.

Eerst liet Rick de simpele versie zien om een beetje te leren hoe de tangle in elkaar zit:

En toen kwam Maria met een wat uitgebreidere versie:
Deze tangle heeft veel potentie omdat je de vakken leuk kunt versieren met allerlei andere tangles.

En als laatste deze tile die ik heb gemaakt voor de Zentangle Brievenbuspost van juli, opdracht was om de tangles Snacks en Yumemi te gebruiken. Degene die mij de opdracht gaf stuurde een renaissance phi tile mee en ze had een mooie kaart gemaakt met een tile van haarzelf die ik als leidraad heb gebruikt (de string en de kleuren) voor het maken van mijn tile.
Dit is mijn tile:
En dit was de tile die de opdrachtgeefster aan mij stuurde:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten