maandag 10 januari 2011

Borduren op papier: Planeet

Hier een verjaardagskaart die ik heb gemaakt in een andere techniek van borduren, nl. borduren op papier of kaartborduren. Het patroon wordt eerst voorgeprikt op papier en vervolgens geborduurd.
Deze kaart is gemaakt naar een patroon van Heesakkers. Ik heb daar heel veel patronen vandaan omdat ik ze erg mooi vind. Let wel op, niet al zijn patronen zijn even gemakkelijk te maken!!


Verder ben ik nog steeds bezig met het borduren van mijn engeltje, welke ik zal laten zien als zij af is, maar daarnaast ben ik bezig met een borduurwerkje voor een vriendin van mij. Ik vertel nog niet wat het gaat worden, probeer maar te raden:


Ja, ik geef toe, het lijkt nu nog nergens op, dus als je wilt weten wat het moet voorstellen, raad ik je aan regelmatig even terug te komen om de vorderingen te zien!


1 opmerking: