woensdag 26 januari 2011

Zeep en Michael Jackson borduurwerk

Ik heb van het weekend een heel grappig zeepje gekregen van mijn vriend. Het is een zeepje in de vorm van een kat en als je hem neerzet groeien er in de loop van een aantal dagen "haartjes" op. Als de zeep op is, komt er een muisje tevoorschijn.


Hierboven de verpakking met daarnaast het zeepje dat ik toen nét uit het plastic had gehaald. Hieronder een close-up van het zeepje:

Zoals je ziet: (nog) geen haartje te bekennen!
Hieronder het zeepje 24 uur later:

Nog steeds geen haartje te bekennen, maar: als je héél goed kijkt, zie je inderdaad dat er een heel dun pluizig waasje overheen aan het groeien is. Jammer genoeg is dat op de foto niet te zien, maar met het blote oog van héél dichtbij wél!!!
Ik heb op internet wat gezocht en ben daar een foto (klik) tegengekomen zoals het eruit zou kunnen komen te zien, dus ik ben benieuwd hoe "harig" mijn katje gaat worden! Ik hou jullie op de hoogte!

Verder ben ik klaar met mijn zwart/witte borduurwerk. Alhoewel ik beter kan zeggen: mijn zwarte borduurwerk, want het witte deel heb ik niet geborduurd, maar daar zie je gewoon de Aïda stof waarop ik heb geborduurd. Ik ben blij dat het klaar is, want het is eigenlijk helemaal niet leuk om in maar één kleur te borduren. Hebben jullie al een idee wat het is geworden? Hier komt het antwoord:


Het is Michael Jackson. Het patroon heb ik hier vandaan en een héél klein beetje aangepast. Ook dit borduurwerkje moet ik nog in een kaart verwerken en ga ik aan mijn vriendin sturen vlak vóór 25 juni (zijn sterfdag).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten