vrijdag 7 januari 2011

Borduurwerk: Solo the Cat II

Eindelijk is hij af: Solo the Cat. Zo'n 3 jaar heeft het onafgemaakt in de kast gelegen. Alleen de stiksteekjes hoefden nog maar. Waarom het dan zo lang heeft geduurd vóór ik er mee verder ging? Goeie vraag, laten we het maar op "andere bezigheden" houden.


Ik ben nu bezig met een klein engeltje uit een pakketje van 4 verschillende engeltjes dat ik 3 jaar geleden bij het Kruidvat heb gekocht, en waarvan er al 2 af waren. Ze zijn geschikt om kaarten mee te maken en dát formaat is waar ik het liefste ál mijn borduurwerkjes in maak. Want grote(re) werken zijn leuk, maar eerlijk gezegd weet ik niet wat ik ermee moet doen. Want inlijsten en ophangen is niet mijn ding, evenmin als het maken van kussentjes of andere gebruiksvoorwerpen. En juist het maken en versturen van zelfgemaakte kaarten voor allerlei gelegenheden vind ik zo leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten