zaterdag 5 mei 2012

Geborduurde Peter Rabbit van Beatrix Potter

Ik ben al heel lang liefhebster van de tekeningen en de bijbehorende verhaaltjes van Beatrix Potter. Zij is bekend geworden met Peter Rabbit (Peter Konijn), maar heeft nog véél meer leuke diertjes getekend, zoals muizen, eekhoorntjes en katten. De film “Miss Potter” met Renée Zellweger is een aanrader om te gaan kijken!

Enige tijd geleden heb ik een heel leuk boekje aangeschaft met kruissteekpatronen van de figuurtjes van Beatrix Potter.


Onlangs heb ik eindelijk het eerste patroontje geborduurd. Op een kruissteek mailinglijst waar ik lid van ben had ik een kaartenketting georganiseerd met als thema “knaagdieren” en dit patroontje van Peter Rabbit had ik daarvoor uitgezocht.


Toen ik klaar was met de kaart, kwam ik er tot mijn schrik achter dat ik vergeten was om de snorharen te borduren! Gelukkig is het mij gelukt om deze alsnog achteraf toe te voegen.


1 opmerking:

  1. Kianna, ik heb vorigeweek het boek van Beatrix Potter gekocht. Kun de mij het patroon van Peter Rabbit sturen? Ik heb het boek zonder patronen. Groeten Tony

    BeantwoordenVerwijderen