donderdag 19 januari 2017

Robbie Williams Pocket Letter

Al jaren ben ik fan van Robbie Williams. Ik ben een aantal keer naar een concert geweest en daar krijg je vaak aanbiedingsbonnen voor foto's. Destijds heb ik een aantal foto's besteld, maar die zijn in een mapje in een la terecht gekomen en ik deed er nooit meer iets mee. Dat vond ik zonde, dus toen besloot ik er een PL van te maken. Ik heb toen een aantal keren een oproepje op zowel de Nederlandse als de internationale Facebook groep gedaan om iemand te vinden die wilde ruilen, maar ik kreeg steeds geen respons. Tot onlangs, dus eindelijk kon ik mijn PL kwijt.

Het zijn dus allemaal echte foto's, die ik heb afgewerkt met kleinere fotootjes, muzieknoten (van een stickervel), een bedeltje van een piano en een muzieknoot en plaatjes van zijn tatoos. Het is niet een hele bijzondere PL geworden, maar omdat ik Robbie wel een lekker ding vind, ben ik er wel tevreden mee.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten