zondag 12 februari 2017

Dieren Pocket Letter

Voor het Tikkertje op de Nederlandse Pocket Letter Facebook groep heb ik een dieren PL gemaakt voor iemand waar ik al eerder mee heb geruild.
Dit is hem geworden, ook al b en ik over deze ook niet zo tevreden:


Ik heb gebruik gemaakt van een beetje ouderwets aandoende dierenplaatjes, waar ik een knipvel van had. Ik heb de kaartjes versierd met ponsrandjes, een taartonderleggertje, stickerhoekjes en -randjes of met washi tape. Ik had nog wat houten vlindertjes en uiltjes, die heb ik er ook bij geplakt. Verder heb ik wat postzegels uit diverse landen waar dieren op stonden erin verwerkt en een bedeltje van een hond en een bijtje. Daarna nog wat plakparels erop en een lintje door de rand, waar ik 2 knopen van dieren aan heb vastgemaakt, die ik ooit bij de Pipoos heb gekocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten