donderdag 24 augustus 2017

Diverse ATC kaartjes: vogels, strand en elfjes

Met gewone kleurpotloden heb ik deze pauw getekend, waar ik nogal trots op ben al zeg ik het zelf, omdat ik eigenlijk niet kan tekenen. 


Verder heb ik nog de volgende 2 vogelkaartjes gemaakt:

De kolibri is een 3D sticker, die ik ooit bij de Action heb gekocht. Ik heb de randjes beplakt met papieren plaklint en afgewerkt met plakparels.


Het volgende vogeltje is ook een 3D sticker, die ik als goodie bij een Pocket Letter had gekregen. Ik heb een ATC kaartje met waterverf bewerkt in de kleuren die bij de sticker pasten en er verder nog wat stempeltjes bij gezet, die ik bij de Action heb gekocht. De tekst heb ik er zelf bij geschreven.


Ook heb ik nog een shaker ATC gemaakt, omdat ik eens wat anders wilde. Het plaatje van het strand komt van Pinterest af en heb ik in een op maat geknipt ATC hoesje gedaan. Ik heb een venster uitgesneden, waar ik vervolgens het plaatje achter heb geplakt. Toen heb ik het hoesje gevuld met kraaltjes en echt zand. Vervolgens heb ik het met plakband van boven dichtgemaakt en op een tweede kaartje geplakt, waarna ik nog wat stickertjes (eigenlijk voor op je nagels bedoeld) op het randje heb geplakt.



Verder heb ik nog 2 elfjes kaartjes gemaakt. De elfjes zijn in 3D geknipt en op een leuk achtergrondje geplakt en vervolgens afgewerkt met een lintje, plakparels en bloemetjes. Vooral het blauwe elfje vind ik erg mooi geworden.


Als laatste heb ik embossing mallen gebruikt om tekeningen te maken:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten