donderdag 1 augustus 2019

Zentangle ATC swap en Zentangle vosje

Voor een Zentangle swap op mijn ATC Facebook groep had ik deze 3 kaartjes getekend:

Zentangle ATC (Artist Trading Card)

En op de Libelle zomerweek afgelopen mei heb ik bij een workshop dit "Zentangle inspired" vosje gemaakt:

Zentangle Inspired Art Fox

En dan heb ik deze gemaakt waar ik zelf nogal trots op ben. Knightsbridge in een cirkel:

Zentangle Knightsbridge in a circle

Wij hebben ooit vroeger op school eens iets moeten tekenen, wat mij ook heel erg aan Zentangle doet denken, ik heb dit denk ik in 1981/1982 getekend. Ik vond het terug in een oude schoolagenda:



2 opmerkingen:

  1. Wauw Kirsten, prachtig allemaal. Was je in 1981/1982 ongemerkt/zonder het te weten al aan het Zentanglen :-)

    BeantwoordenVerwijderen