zondag 18 augustus 2019

Dieren ATC's

Met de stempels van Studio Light heb ik de olifanten kaartjes gemaakt. Het vogeltje is van Inkadinkado en de leeuw is van Katzelkraft.
De achtergrondjes zijn met waterverf gemaakt, de stempels zijn uitgeknipt en opgeplakt, zodat je een beetje diepte krijgt. Bij de eerste leeuw heb ik een stencil gebruikt op de achtergrond.

Elephant, Bird and Lion ATC (Artist Trading Card)

De volgende kaartjes zijn allemaal met stempels van Katzelkraft. Het vliegende nijlpaard bleek erg populair, daar heb ik er in totaal 4 van gemaakt, ik laat ze hier niet allemaal zien.

Flying Hippo and Yoga ATC (Artist Trading Card)

De achtergrond bij de groene leeuw is Dylusions Ink Spray.
Lion, Yoga and Flying Hippo ATC (Artist Trading Card)

Ook bij deze groene zebra is de achtergrond met Dylusions Ink Spray gemaakt.

Zebra ATC (Artist Trading Card)

De achtergrond bij de volgende kaartjes is gemaakt door schilfers waskrijt te smelten met een strijkbout. Ik had het papier met waskrijt tussen bakpapier gedaan zodat het strijkijzer schoon bleef (het is overigens een oud strijkijzer dat alleen voor het hobbyen gebruikt wordt).

Giraf Giraffe ATC (Artist Trading Card)

Elephant ATC (Artist Trading Card)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten