donderdag 29 augustus 2019

Maanduitdaging, schaapjes, mieren en vintage ATC

Op mijn Faceboek ATC groep heb ik tegenwoordig maandelijks een uitdaging lopen, waarbij iemand 2 kleuren, een techniek en een onderwerp noemt. Daarmee kan iedereen net zoveel kaartjes maken als men wil en die komen in een bepaalde map te staan. Aan het eind van elke maand kan er onderling geruild worden. De onderwerpen voor de maand juni waren blauw/groen, stencil en vreemd wezen.
Dit is mijn kaartje voor de maanduitdaging van juni. De achtergrond is waterverf met een stencil en de stempelafdrukjes zijn van Lawn Fawn "Beam Me Up:

Alien UFO ATC (Artist Trading Card)

Verder had ik met dezelfde kleuren nog een ATC kaartje met schaapjes gemaakt, waarbij ik het overblijfsel van een stansje (zeg maar het negatief) als stencil heb gebruikt.

Sheep ATC (Artist Trading Card)

Van de Lawn Fawn stempelset "Happy Summer" heb ik dit zomerse kaartje gemaakt:

Ants and watermelon ATC (Artist Trading Card)

Voor de maanduitdaging van juli had een van mijn leden de onderwerpen uitgekozen en heb ik deze 2 kaartjes gemaakt met de kleuren roze/groen, collage en thema natuur:

ATC (Artist Trading Card) for a challenge

Verder heb ik nog een simpel vintage kaartje gemaakt met een stukje goudkleurig tissuepapier, een restje kant en een 3D plaatje:

Vintage girl ATC (Artist Trading Card)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten