dinsdag 10 september 2024

Zentangle Brievenbuspost augustus en Bijou's Be Well Series 2024

Met deze post moet ik even een inhaalslag maken. Ik kwam er bij mijn vorige postje namelijk achter, dat ik nog niet alles had laten zien.

Om te beginnen de opdracht voor de Zentangle Brievenbuspost van augustus, waarbij ik de opdracht kreeg om de tangles Pepper, Bannah en Pokeroot te gebruiken. Dat is deze tile geworden, waar ik zelf erg tevreden over ben:

En dan de Bijou's Be Well Series 2024 ter ere van de Mental Health Awareness Month in mei, waarbij er op 21 opeenvolgende dagen een mono tangle op een 3Z tile (dat is een driehoekige tile) getekend werd. Omdat ik maar een paar van die tiles had, heb ik de rest met een potlood omgetrokken in mijn journal en de tangles die ik op de tiles had gemaakt heb ik met fotohoekjes in dat journal geplakt.

Dag 2 had ik in eerste instantie in mijn Journal gemaakt met kleur, net zoals in de bijbehorende les. Alleen vond ik dat helemaal niet mooi geworden, vandaar dat ik hem opnieuw hebt gemaakt op een tile met alleen zwart en die heb ik gewoon met fotohoekjes over de andere heen geplakt.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten