zondag 8 september 2024

Zentangle Project Pack 24 Day 02 t/m 06

Dit is de eerste keer dat ik alle dagen van een Project Pack maak. Ik heb wel alle dagen van de Bijou's Be Well Series ter ere van de Mental Health Awareness Month in mei dit jaar gemaakt, en ik heb ook wel af een toe een dag van een van de andere Project Packs gemaakt, maar van dit Project Pack wil ik dus echt alles maken.

Nu ik het er zo over heb, realiseer ik mij, dat ik de Bijou's Be Well Series nooit heb laten zien, dus dat zal ik binnenkort ook nog doen, maar dus eerst Project Pack 24.

Omdat ik het Project Pack niet zelf heb aangeschaft maar alles in mijn journal maak, moet ik de voorgedrukte afbeeldingen met de manen zelf natekenen in dat journal. Dit doe ik door een ronde onderzetter en ronde snijmallen te gebruiken en die met potlood te omtrekken, om te trekken (hoe zeg je dat 😊😁?). Gelukkig hebben ze een makkelijke vorm uitgekozen die je makkelijk zelf kunt namaken.

Het thema is Aura's maar ook Crescent Moon, een van de allereerste tangles die je meestal leert.

Mijn uitwerking van dag 1 kun je hier (klik) vinden.

Dit is dag 2, de YouTube les kun je hier (klik) bekijken.

Dag 3, hier (klik) kun je de YouTube les bekijken.

Dag 4, de YouTube les vindt je hier (klik).

Dag 5.
Ik heb een print screen gemaakt van de letters uit de YouTube les (omdat ik het boekje met de voorgedrukte letters dus niet zelf heb) en heb deze op het door mij gewenste formaat uitgeprint. Vervolgens heb ik ze met ouderwets carbonpapier in mijn journal overgetrokken en daarna met zwarte pen ingekleurd.
De YouTube les kun je hier (klik) volgen.

Dag 6, met hier (klik) de YouTube les.

Ik heb nu nog 2 dagen te gaan, dus die zijn een volgende keer aan de beurt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten