maandag 23 september 2024

Zentangle Project Pack 24 Day 07 en 08

Ik heb hem af, Zentangle Project Pack 24!

In mijn vorige postjes heb je dag 1 (klik) en dag 2 t/m 6 (klik) kunnen zien en nu laat ik de laatste 2 dagen zien. En dat betekent meteen dat dit het eerste Project Pack is, dat ik helemaal heb afgemaakt.

Dag 7 was weer een halve maan. Hiervoor heb ik de uitsnede van de maan van dag 1 gebruikt om met potlood om te trekken en die heb ik vervolgens ingekleurd.

Dag 8 was een lieveheersbeestje dat in het boekje (dat ik dus niet heb) gedrukt stond. Net als bij dag 5 (het woord "Aura") heb ik een printscreen van het lieveheersbeestje gemaakt en die met carbonpapier overgetrokken in mijn journal. Ik ben zelf zeer tevreden met hoe hij is geworden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten