dinsdag 10 april 2012

Geborduurde Star Wars en eendje verjaardagskaarten

Van jongs af aan zijn mijn broer en ik al Star Wars fan. Maar dan wel van de oorspronkelijke trilogie (“A New Hope”, “The Empire Strikes Back” en “Return of the Jedi”), niet van de drie delen die daarna zijn uitgebracht als voorloper van deze films. Natuurlijk is “fan” inmiddels een beetje een groot woord, want dat stadium zijn we eigenlijk al lang weer voorbij, maar geïnteresseerd zijn wij altijd gebleven.

Omdat ik het ieder jaar weer een uitdaging vind om een originele en toepasselijke verjaardagskaart te maken voor mensen die jarig zijn, ben ik dan meestal ook al ruim van tevoren op zoek naar leuke patroontjes. Dit keer kwam ik voor mijn broer terecht bij “Wee Little Stitches”. Helemaal geweldig vind ik ze!!! Vooral natuurlijk de Star Wars en Star Trek versies (ik ben een Trekkie), alhoewel de “Lord of the Ring” versie vast bij een volgende aankoop zal zitten.

Affijn, ik heb deze patroontjes dus besteld, m’n broer gevraagd wat zijn drie favoriete karakters zijn en toen hij er 6 noemde waarvan er 5 tussen de patroontjes zaten, was mijn keuze snel gemaakt.
Dit is het resultaat:


Voor degenen die Star Wars niet kennen (foei!!! ;-) hier foto’s van de karakters zoals ze er in de films uitzien:


Het was erg leuk om te doen en ik weet zeker dat er nog meer mensen in mijn vriendenkring zijn die een kaart met één of meer van deze figuurtjes op prijs zullen stellen.

Voor mijn neefje die de dag vóór mijn broer jarig was en die 1 jaar werd, had ik deze kaart gemaakt naar een patroon van Joke de Vette.



1 opmerking:

  1. Jaaaaaaaaaaa, lekker laat!
    Maar de kaart staat hier nog steeds tentoongesteld. We waren natuurlijk al heel wat van je gewend, maar deze was echt super!
    Thanx!

    Broer

    BeantwoordenVerwijderen